Veelgestelde vragen

Bestellen

 

Hoe word ik klant bij Jots?

Klant worden is heel eenvoudig. U kunt voordat u gaat bestellen een Account aanmaken. Dit kunt u ook doen nadat u klaar bent met winkelen en uw bestelling gaat afronden. Bij een volgende bestelling logt u eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord.


Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Wat moet ik doen?

Klik rechtsboven op Mijn Account. Druk vervolgens op de knop “wachtwoord vergeten”. U ontvangt per mail een nieuw wachtwoord.


Hoe weet ik of mijn bestelling goed is gelukt?

Uw bestelling wordt automatisch geregistreerd. Direct na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Wanneer u een orderbevestiging heeft ontvangen is de betaling en bestelling gelukt.


Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?

Om uw klantgegevens te wijzigen logt u in op Jots.nl. U kunt nu via de opties in Mijn account eenvoudig uw gegevens aanpassen en opslaan.


Hoe kan ik betalen?

Bij Jots kunt u betalen met iDEAL. U betaalt het gevraagde bedrag online via uw eigen bank. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Jots ontvangt van uw bank bericht dat de bestelling is betaald. Mocht u besluiten de bestelling – of een deel hiervan – te annuleren of terug te sturen, dan storten wij uw tegoed na ontvangst van retour binnen 14 werkdagen aan u terug.


Wat is de levertijd?

Wij streven er uiterlijk naar de bestelling binnen 3 werkdagen bij je te bezorgen. Mocht je verder nog vragen hebben over je bestelling dan kun je mailen naar info@jots.nl


Kan ik mijn bestelling volgen?

Uw bestelling wordt bezorgd door onze vervoerder PostNL. Zodra wij uw bestelling hebben aangeboden bij PostNL, ontvangt u een e-mail zodat u uw bestelling via Track & Trace kunt volgen.


Wat zijn de verzendkosten?

Pakketpost: € 6,25
Brievenbuspost: € 1,56 t/m € 3,95  (verzendkosten worden berekend op basis van gewicht)


Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Ruil of retourneer uw artikelen eenvoudig door dit binnen 8 werkdagen aan ons te melden. Het is belangrijk dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit. Om uw retour correct en snel te verwerken verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via e-mail: info@jots.nl.

Na ontvangst van uw retourzending wordt het aankoopbedrag op uw rekening terug gestort.